En dan.... weer naar onze geliefden in Nederland! - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Ingrid Magre - WaarBenJij.nu En dan.... weer naar onze geliefden in Nederland! - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Ingrid Magre - WaarBenJij.nu

En dan.... weer naar onze geliefden in Nederland!

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

09 Maart 2014 | Sri Lanka, Colombo

De laatste dag in de kliniek( waar we afscheid nemen met twee enorme taarten uit de plaatselijke bakkerij). Raar, maar alles en iedereen is in die korte tijd zo vertrouwd geworden.... Nog een laatste les van onze lievelingsleraar Bandara, en dan volgen de voorbereidingen voor onze "hollandse maaltijd" bij ons thuis voor een aantal dierbaar geworden vrienden.
Jannie en ik laten ons nog even welverdiend verwennen met een pedicurebehandeling ( na ruim een maand lopen op blote voeten en slippers), heerlijk!!
We eten nog met vrienden in een visrestaurant aan zee( vlakbij ons appartement en geroemd in de Financial Times ( 1994 :) :( ). Hadden we eerder moeten doen; fantastisch!!
De laatste dag nemen we nog afscheid van velen... we eten bij vrienden van Jan (heerlijk). Er komen nog mensen langs voor een laatste groet en dan gaan we om 23.30 op pad om onze eiland bewoonster Sheila op te pikken die 5 weken bij haar familie is geweest. Op het vliegveld meteen al vertraging, maar die vullen we in met een voetmassage waar ik mijn medereizigers op tracteer. Op naar Abu Dhabi en van daaruit naar Amsterdam. Lekker eten, film kijken en slapen.
Iedereen wist het behalve ik..... Albert staat er met een mooi boeket.. Wat een supermooi welkom. Ook Henk is er om Jannie op te halen! Hier moet ik afscheid nemen van mijn maatje ( qua wonen en studie). We hebben het super gehad Jannie. Weer een vriend(in) voor het leven :)!
Sheila en ik rijden met Albert terug naar het mooiste stukje (buiten) land van Nederland. Ameland.. What else?!!!

  • 09 Maart 2014 - 19:18

    Angela:

    Fijn dat je zo hebt genoten en natuurlijk ook fijn dat je weer heelhuids op de Oude pol bent aangekomen!

  • 10 Maart 2014 - 07:41

    Heleen Van Meurs:

    Dank voor het mogen mee beleven van jullie avontuur, hoop dat het jullie gebracht heeft wat jullie zochten. Veel plezier en suc6 in de toekomst met jullie opgedane kennis.

  • 10 Maart 2014 - 10:32

    Barbara:

    Zo te lezen heb je een hele mooie tijd gehad. En nu weer acclimatiseren in NL. Gelukkig hebben ze het weer alvast voor je aangepast, is de overgang niet zo groot.
    Goeie actie van Albert, maar je wist toch al lang dat hij een lieverd is?
    Groetjes, Barbara.

  • 10 Maart 2014 - 12:00

    Kirsten & Ronald:

    Wat een avontuur mam! Deze schat aan ervaringen neem je voor altijd met je mee.
    Tot snel, tot de 5e :-)
    Liefs, ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Colombo

Ingrid

Voor een heel interessante acupunctuuropleiding naar Colombo, SriLanka

Actief sinds 19 Jan. 2014
Verslag gelezen: 1104
Totaal aantal bezoekers 5323

Voorgaande reizen:

19 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

19 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

19 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

19 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

27 Januari 2014 - 04 Maart 2014

Studie en avontuur in SriLanka

Landen bezocht: